Adică otrepa şi curva. Adică aştia doi. Primul e un moţ complexat din cauza staturii, care a vrut neapărat să ajungă „cineva”. După multe peripeţii a ajuns, pe rînd, lătrău pe la UASCR, paznic (cu paru’) la primăria Clujului (la revoluţie) parlamentar, primar la Cluj, preşedintele pedeleprelor şi de 5 ori premier. Cînd vezi aşa înşiruire de realizări, te năpădeşte respectul. În realitate e cîrpa cu care cu care şefu’ şterge pe jos urmele unei beţii crunte. Reformatorul, etalonul şi unitatea de măsură a capacităţii politice (în opinia celui mai mare lîngău de cururi, Oltean), constituţionalistul, omul de caracter… Un căcat. Otreapă, cum am zis!
Ieri s-o dus s-o ungă-n funcţie la filială, pe subalternă, altă „minunată” a politicii dîmboviţene. O curvă desteaptă care a dat în populaţie cu tot ce-o avut la îndemină (mai corect la „între picioare”) ca să parvină. Şi a reuşit. „Bi-ministră” şi, de ieri, şefa celei mai mari filiale de pedelepre. Maram că or fost alegeri democratice. Cam ca la congresele peceriste de realegere a unicului candidat. Spectacol de ode şi pupincurisme. Sincer nu m-am uitat, dar vrînd-nevrînd, am văzut nişte secvenţe. Să borăşti şi alta nu! Altă curvă penală e de părere că toţi pedeleii trebuie să „ia lumină” de la madam udrea, „seful diplomaţiei” murea pe scenă de pulă sculată, înghiţitorul de broaşte închina odă după odă, iar altă curvă (deputata de Sibiu, cacu-mă-n zama ei) zicea ceva de Kill Bill. Unde Bill, mă gîndesc io, ar trebui să fie otreapa de boc ?!?!?!
Trăiţi bine, votaci oranjuluii ? Unii dintre voi, poate că da. Marea majoritate a românilor, sigur nu!
Iar pentru oroarea din poza alăturată, unii ar trebui să înfunde puşcăria!
Banzai!
Update: Legea educaţiei a fost trimisă înapoi la comisie de către biroul permanent al senatului, pe motiv că senatorii din comisie au lucrat în week-end fără aprobarea BP. Udemereii ameninţă că vor începe procedura de suspendare a lui Geoană, dacă legea ajunge în plen. Ăştia-s nebuni! Noi sîntem şi mai nebuni că acceptăm sfidările astea din partea „puterii”!
Silvy
nov. 22, 2010 @ 14:02:02
Fratioare, bine mi-a prins cu alte proiecte. Eu nu mai pot cu astia. Abia dupa ce faci o pauza si revii la ei, iti dai seama cata intoxicatie pot provoca.
Partea proasta e ca nu pot intoarce spatele. Un mare procent din populatie a facut treaba asta in ultimii ani, iar rezultatele s-au vazut imediat.
Vlad (S7EWIE)
nov. 22, 2010 @ 16:14:39
La apdeit iti raspund, Shogune: De cand exista ‘poporul’ asta roman a tot platit tribut unora si altora (care in zilele noastre s-ar numi ‘licurici’) si a fost orgasmic cand si-a capatat independenta. Asta in timp ce altii faceau imperii si imparteau harta lumii la fel de blazati ca un copil care deseneaza pe aceeasi veche carte de colorat cu aceleasi creioane tocite. Este vorba aici de natura noastra, de „fier” cum ar zice cineva drag mie. Romanasii au in codul genetic, scris si rescris de-a lungul a nenumarate generatii, servitutea – o adunatura de sclavi intamplator reuniti intre aceleasi granite.
Uite si in zilele noastre:
Ungaria: Guvernul maghiar a interzis sarbatorirea zilei nationale a Romaniei pentru ca pateaza imaginea statului lor si cica ii baga-n lacrimi pe maghiarii inca zdruncinati de pierderea unui teritoriu care nu a fost al lor niciodata de fapt.
Romania: Seful senatului risca sa fie demis pentru ca taraganeaza adoptarea unei legi conceputa de alti maghiari (si ei inca zdruncinati de aceeasi pierdere) care mai-mai ca deseneaza o granita circulara in inima Romaniei.
Toti deontologii vorbesc acum de lipsa de reactie a molustelor care ne conduc acum… Eu nu mai astept nimic de la ei, de mult timp. Ceea ce inca observ este lipsa de reactie a acestei populatii pe care multi destepti se incapataneaza sa o numeasca „popor”. NU suntem un popor, ci o adunatura dezorientata, niste oi fara pastor, tragand care incotro, fara un scop comun, fara o identitate comuna.
Q.E.D. (restul se rezolva prin inductie sprijinita pe Nspe mii de alte exemple – vezi cazul descris de tine cu lichele pedeliste care fac pipi oranj pe drapelul tarii).
PS: Stiu ca ma repet, dar vad ca si istoria se repeta, iar „repetitia e mama invataturii”.
shogunu'
nov. 22, 2010 @ 16:59:37
Sad but true! Aşa ar zice clasicii (în viaţă) de la Metallica.
Iordachel Gudurau
nov. 22, 2010 @ 17:48:44
Vlad a transmis foarte bine sentimentele mele.
Sti ca nu le am cu nationalismul, dar ceea ce face UDMR-ul acum, ii bataie de joc.
Is foarte curios cum reactioneaza astia cu „lumina”, „ora exacta” si „Kill Bill”…
O iau in bot sau mai au ceva mandrie in ei. Cu toate ca nu-mi vine a crede a doua varianta…
shogunu'
nov. 22, 2010 @ 20:17:46
Nene Iordăchele, io-s trăit printre unguri. Vorbeam cu nevastă-mea zilele trecute şi-i ziceam că am întîlnit unguri mai români decît cei din sudul, sau estul arcului carpatic. Tupeu, da! Bătaie de joc, nu! Au interesele lor. Cînd vezi că cineva are MUSAI nevoie de tine, nu ceri? Ba ceri şi chiar plusezi! Bătaia de joc vine din partea ălora de acceptă să dea!
Bătaie de joc e din partea ălora care se cacă pe neamul românesc, român neaoş fiind. Unu-i primarul de Alba-Iulia. boc, altul. Pedeleprele toţi în grup! Ăştia-şi fut neamu’ ca să-şi umple jeburile. Ăia nici măcar ca berea nu-s buni (reci, pe masă şi cu spume la gură), că put!
Banzai!
Vlad (S7EWIE)
nov. 22, 2010 @ 20:50:58
D’aia ziceam Shogune ca neamu’ asta-i de vina (cu mostenirea lui genetica cu tot). Ca ne lasam calcati in picioare, ca alegem lepadaturi din astea care ne-ar vinde cu totul la pachet pentru un vuitton sau un tuareg.
Iordachele, ma bucur ca rezonam (inca o data). Din pacate insa rezonam pe subiecte negative, ca din alea pozitive nu prea s-au mai auzit de ani buni.
Ave!
Iordachel Gudurau
nov. 22, 2010 @ 20:56:39
No vezi fra
cat is io de pesimist si cat ma astept io la rau, si la si mai rau, astia mi-o iau inainte si ma prind tot cu garda jos…Parca imi fac in ciuda; na ma, ia-o si pe asta…
Cum mama dracului or reusi sa faca tot ce-i mai rau io nu inteleg…
Da´ nici nu-mi fac probleme. Is curios doar pana unde merg; ca undeva or trebui sa dea de domnu´ dracu…
anca
nov. 22, 2010 @ 18:39:39
adica,un nimeni si o borfeta
shogunu'
nov. 22, 2010 @ 21:24:21
Nene Iordăchele, cu permisiunea „român’lor”. Aşa or reuşit!!!
I-or „vrăjit” şi acuma fac ce vor cu ei. Mea culpa, trebuie să-mi fac! Cînd ziceai de votul censitar, am dat din clanţă a contrazicere. Trebuie să-mi recunosc greşeala! La amendamentul cu IQ-ul nu renunţ, dar pe fond, trebuie să recunosc că ai dreptate!!! TOŢI au profitat de foamea gloatei şi au exploatat-o. N-am zis gloată în sens peiorativ! Om simplu ar fi fost mai potrivit. Din ’90 încoace au reuşit să tranforme masa de oameni simpli în săraci lipiţi, adică o gloată foarte uşor manevrabili.
Iordachel Gudurau
nov. 23, 2010 @ 00:05:30
Dar draga fra
De ce ii vorbi tu la timpul trecut? Ha?
La viitor gandesti ca va fi alfel? Sau nu ai invatat timpul viitor?
PS
Fra
Asteapta-te la si mai rau; „gloata” ii flamanda, sta la cozi de cu noapte pentru te miri ce si se gandeste; hai nu vin ele alegerile…
Iar cu drapelu´ maram ne sesizam noi, iar toti cretinii pedisti apar la televizie si dau niste raspunsuri aiuritoare. In loc ca aia sa fie arestati pe loc.
Iar astia cu lumina, cu ora exacta si cu Kill Bill la intrebarile ziaristilor nici macar jena nu si-o arata. Ca asa ii la noi, la partid…
Si tara priveste trista, tacuta si fara putere la spectacol; pe banii vostri…
Si opozitia…. Inchipuieste-ti ca era marlanu si gasca in opozitie; incearca macar
asa ca exercitiu…
Iordachel Gudurau
nov. 23, 2010 @ 09:28:23
Noaptea ii un sfetnic bun!
No fi atent Shogune
Ieri il condamnam pe Marko ca face si drege si pe aia din Budapesta fac pe nebunii!
Mea culpa!
UDMR-ul cere! Jos palaria! Nu-s ei de vina deloc! Ei au sopurile lor si prin pasi marunti incearca sa si le atinga.
Iar cei de la Budapesta arata cum se face politica nationala la ei.
Deci cine-i de vina? Ungurii? Nem!
Romanii de la Bucuresti, guvernantii si cei care i-au ales.
De ce nu incearca si romanii din Ungaria -multi, putini, cati sunt- sa-si ceara drepturile asa cum fac ungurii de aici?
Si nu numai din Ungaria. Si de pe aiurea. Pentru ca de urgenta le este aratat lungul nasului.
In mod normal, ar trebui ca ungurii sa activeze in partidele romanesti si nu pe baze etnice.
Dar,traind in Romania, este posibil orice.
Deci, in rezumat, sa nu ii facem pe unguri vinovati de ceea ce facem noi…
shogunu'
nov. 23, 2010 @ 09:55:52
Cam aşa ceva ziceam şi io mai sus o ţîră, nene Iordăchele.
Silvy
nov. 23, 2010 @ 11:15:26
Daca nu e trecuta cumva prin lista proprie de lectura, citeste Opinii sincere si pernicioase ale unui rau patriot de N.Iorga. O sa fii surprins cat e de actual in lipsa noastra de interes fata de propria tara din toate unghiurile: istorie, cultura si orice mai vrei tu si cat suntem de slabi la influenta externa, oricat de tampita ar fi ea. Pune accent foarte bine pe lipsa de personalitate si caracter. Recomand cu foarte multa caldura si ai sa vezi ca in marea majoritate, cei care am mai ramas cu putin caracter, ne luptam cu morile de vant.
E ca un virus de care nu mai scapam.
Iordachel Gudurau
nov. 23, 2010 @ 15:08:29
@Silvy
Din pacate nu numai Iorga a scris depre romani si caracterul lor. Aproape toti marii
nostri filosofi, istorici, literati ne-au descris pe noi asa cum suntem. Dar in momentul acela, in loc sa ne trezim si sa ne facem cu adevarat o introspectie, am luat-o in bascalie, am zis ca nu despre noi este vorba sau ceea ce-i cel mai grav n-am citit sau
n-am auzit despre Iorga & Co.
Pentru ca ma bufneste rasul la aducerea aminte a indoctrinarii facute in scoala. Noi am facut, noi am dres si „masele populare” care au facut ele istoria.
Uita-te prin satele romanesti -acum in 2010- si inchipuieste-ti -daca poti- cam cum aratau in urma cu 100, 200 sau 300 de ani. Si mai inchipuieste-ti ce urla patriotismul si nationalismu-n ei; si cum nu mai puteau ei de grija tarisoarei.
La 1492 ” Ceilalti” descopereau America; la noi era Stefan cel Mare (si Sfant???).
La noi se cumpara!!! voturi cu faina si ulei. In secolul XXl. Si tu zici ca ii virus.
Nu! Ii saracie, ignoranta, analfabetism, parsivenie,linguseala cu cei mari si necrutare cu cei mici, lacomie, hotie, tradare, defetism, curvasarai, ilegalitate, coruptie, si mai presus de toate lehamite. Cat timp nu ma afecteaza mi se rupe.
Asa este si cu cateva exceptii nu se schimba nimic…
Silvy
nov. 24, 2010 @ 15:29:16
Partea proasta este ca te afecteaza. Mai devreme sau mai tarziu, intr-o anumita proportie care cu siguranta va depasi la un moment dat orice prag de suportabilitate.
Ceea ce subliniam eu, e ca nu schimbam mentalitatea, oricat de intelectuali ne-am da. Tot din fata televizorului se comenteaza. Daca ies 25.000 in strada, „ei, si ce-o sa rezolve”?. Daca mai ies odata „tot nimic nu realizeaza”. Daca o profesoara intra in greva foamei „oricum nu o sa i se respecte drepturile”. Pentru ca fugim dupa un rezultat final, asteptam un salvator, si habar n-avem sa ne respectam propriile drepturi. Am sincer mari indoieli ca un procent semnificativ din populatie le-ar cunoaste..
Ce e si mai rau, e ca ne si batem joc de oamenii care incearca sa faca treaba asta. Ironizam in ziare, pe bloguri, in sufragerie la masa, in timp ce adormim cu griji, avem cosmaruri si cearcane dimineata ca nu avem cum sa platim ratele..
shogunu'
nov. 24, 2010 @ 17:21:47
Ştii ce-i trist, prietana mea Silvy? Trist e că pe nenea Iordăchel îl afectează toate astea mai mult decît îi afectează pe marea majoritate a românilor,cu toate că-i plecat in ţară de 20 de ani. La figura cu ruptul şi cu afectatul trebuiau puse ghilimelele de rigoare. Io le-am intuit. Nu-mi permit să modific comentariile, cu toate că pot (doar ştii bine).
Am impresia că ma întorc în timp cu vreo 25 de ani. La revoluţia aveam 21 de ani şi-mi aduc bine aminte de starea generală de „şi io ce pot face?!??!”. Mai era doar speranţa că „poate într-o zi…” Şi ziua aia a venit! Speranţa a renăscut! „O vom duce mai bine”! „Ca să fie bine, întîi trebuie să fie rău”… Şi a fost, un pic. Am recuperat cîte ceva. Ne doream televiziuni, le avem! Ne doream de toate în magazine, avem! Maşini străine, avem! Televiziunile bine mînuite ne-or tîmpit! Magazinele-s pline de de toate, bani să le cumpărăm n-avem! Maşini străine, de lux, avem căcălau, dar nu le conducem noi!
Peste toate asta pot trece! SPERANŢĂ nu mai avem! Asta-i cel mai trist! Peste asta nu pot trece!
Vlad (S7EWIE)
nov. 24, 2010 @ 17:24:40
M-ai emoţionat, Shogune! Aşa de bine ai zis! 100% de acord cu tine… din păcate.
shogunu'
nov. 24, 2010 @ 17:29:51
Uăii Vlade, da’ tu ceteşti online ce scriu, că abia gătasem… 🙂 sau 😦 ?
Vlad (S7EWIE)
nov. 24, 2010 @ 17:34:06
Am spioni peste tot, Shogune. Am învăţat de la primul machitor. 🙂
Acum serios: când mă interesează un subiect dau click jos unde scrie „Anunţă-mă despre viitoarele comentarii apărute prin email.” când comentez şi primiesc mailuri cu noile comentarii. Iar în cazul de faţă s-a nimerit sa citesc imediat şi chiar mi-a plăcut cum ai zis. Banzai, Shogune!
shogunu'
nov. 24, 2010 @ 17:39:53
Kanpai, Vlade! Cînd o fi să fie, la o bere!
sandman
nov. 23, 2010 @ 22:39:55
Singurul remediu e un pluton de executie si confiscarea averilor. Sper ca aia care vor veni dupa pedelepre sa nu musamalizeze nimic si mandatul lor sa inceapa cu procesele acestor tradatori si vinzatori de neam. Asa promisese si Oprescu, ca va scoate dosarele Machitorului si ale Vicleanului, dar intre timp a uitat, I-a luat lui Cocos parcarile si i-a dat aprovizionarea spitalelor, contract de 9,5 miliarde euro.
KinR
nov. 24, 2010 @ 00:45:19
E gretos ce se-ntampla dar, dand la o parte partea de show, raman lucrurile serioase.
http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/11/politia-si-ghilimelele.html
Silvy
nov. 24, 2010 @ 21:32:26
Shogunule, i-am prins ghilimelele. Iar acel „te”, nu era pentru el. Era pentru cei care tocmai asta cred : „pe mine nu ma afecteaza”. Macar de-ar sti cat de limitati sunt.
Apropo, am primit asta pe blog. E exceptional: http://www.youtube.com/watch?v=FFZjGTm4lOg
Vlad (S7EWIE)
nov. 24, 2010 @ 23:33:46
Bun! Îl pun şi la mine pentru că vine mănuşă ideii pe care o strig din toţi plămânii mei virtuali. Chiar mai sus ziceam:
„[..] Ceea ce inca observ este lipsa de reactie a acestei populatii pe care multi destepti se incapataneaza sa o numeasca “popor”. NU suntem un popor, ci o adunatura dezorientata, niste oi fara pastor, tragand care incotro, fara un scop comun, fara o identitate comuna.”
Păcat că şi mesajul ăsta şi scurt-metrajul primit de tine, Silvy, sunt prea complexe pentru a fi înţelese chiar de către cei care ar trebui să le înţeleagă. Sunt prea „limitaţi”. Asta nu mă opreşte din a încerca .. şi a încerca… şi a încerca..
Iordachel Gudurau
nov. 24, 2010 @ 23:56:13
@Silvy
Abia acum am citit ce s-a mai scris p-acilea.
Fraza aia ” Cat timp nu ma afecteaza, mi se rupe” – asa cum s-a observat- era scrisa
in sensul general; de gandire a cocalarismului, snobismului, parvenitismului. Nu era vorba ca MIE mi se rupe; cu toate ca – multam Doamne- nu mai sunt in raza de actiune a ratatilor din asazisul guvern, mi-e ciuda ca nu merge si acolo ceva mai bine.
PS
Multam Shogune!