Am înţeles că băsea l-a sacrificat pe boc, la presiunea pieţelor. Am „înţeles” că mişcarea asta a fost pregătită din decembrie. Am înţeles căUSL-aşii or profitat de mişcarea din pieţe şi „or pus şi ei umăru’ „. Am înţeles şi „greva parlamentară”. Am înţeles şi neparticiparea la „manevrele” de investire a acutalei caricaturi de guvern.

Ce nu înţeleg e ce pula mea o căutat ponta în plen, cu discursul ăla de căcat, fix înaintea votului? Crin n-o fost de acord să se ducă, da’ i-o dat pace berbecului… Şi ăsta şi-o dat cu mucii în fasolea lui gorjeană. N-am văst discursu’, am văst „decît”  fragmente, ca să respect „dialectul”… Impresia mea, luîndu-mă după puţinele fragmente pe are le-am auzit, e că discursul ăsta s-a vrut a fi un „atac fin”, „decît” că tonul n-a fost adecvat. Nu ştiu… Reacţiile analiştilor n-or fost tocmai blînde. Crin a încercat s-o „scalde” cumva, numa că…

Zilele trecute vorbeam (urlam) la o bere cu un amic, liberal convins pînă la alianţa PNL-PC, despre viitorul USL-aşilor. După ziua de azi tind să-i dau dreptate că s-opus pe înjurat. Trebuie să-i dau dreptate, de data asta, şi lui Rabbi Mordechai.  De data asta! Cu „secta” nu-s de acord, iar Rabbi ştie asta.

Io nu pricep de ce trebe să-ţi dai cu stîngu-n dreptu’, tocmai acuma cînd treburile erau pe făgaşul lor??? Cine-o greşit? Ponta, că s-o dus să „glăsuie”? Ori Crin şi cu Daniel Constantin, că l-or lăsat? Pe chestia asta, băsea rîde înfundat.

Nu pricep!!! De ce mama dracului i-aţi dat ocazia asta, băi „lideri” uselişti??? Pur şi simplu, NU MĂ DUCE CAPU’ să pricep… Aţi pierdut „căcălău măria-ta” din încrederea pe care aţi cîştigat-o cu greu. Cine o să mai urle acuma în pieţe, cînd i-aţi făcut jocul băselului, cu „toţi sînteţi la fel”…

PLM! … şi căcat cu mac!

Banzai!