Azi m-am strofocat să-i pun punţile lui Bismarck.  Rezultatul îi ăsta:

Ieri am mai lucrat ceva la nişte structuri ce vin montate pe punte, încă habar n-am cum, da nu-i bai…

Poate aşa?

Oi vedea io… Mi-oi da sama în următoarele 95 de săptămîni.

Da’ nu despre asta am vrut să vă spui… În timp ce-i centram punţile lui Bismarck, la pauze, pînă să se usuce aracetu’, tot „ţurgăleam” (vorba lu’ Napocelu‘) dintr-un bidon de bere… Rezultatu’ nu vi-l spui… M-am făcut ca lemnu’ ! Am sforăit o ţîră şi mi-am revenit  ” în simţiri”. Numa’ că, în timp ce sforăiam, am visat nişte bărboşi la comenzile unei nave … spaţiale

Am zis: ” ‘opaaa, … zizitop şi holograf”

No, asta-i dedicaţia de azi: fix ZZ Top, iar pe final una bucată melodie de la Holograf, de pe vremea cînd, încă,  mai „rockăiau”. Iaca:

O „zăgămîrlă” da’… sper să vă placă.

No… Aştia-s „roakeri” !!!

Aştia, de mai la vale, o „lălăie” numa’, cu inelu’,  cu alte alea-alea, … , da’ NU şi  în clipu’ ăsta:

No… V-o plăcut???

Banzai!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

