Am făcut o gafă MAAARE! Din neatenţie. Iar m-o luat valul…

Am primit mesajul ăsta, de la adevăratul Marcus, pe care-l blamam ieri aici, total pe nedrept! Mesajul integral mai jos:

marcus
Feb 27, 2012 @ 09:57:05 [Edit]

@Shogunu: Esti intr-o eroare totala. Daca te-ai fi uitat cu putin mai multa atentie la text ti-ai fi dat seama ca eu nu fac geseli gramaticale sau de necunoastere a limbii romane (“ceilanti comentatori cares la fel ca tine”) ca cele din textul respectiv, in general imi place sa cred ca folosesc destul de corect limba romana. In al doilea rand, eu am avut multe dispute cu Roana, insa in limitele bunului simt (poti s-o intrebi chiar pe ‘mneaei). 3. Decizia de a-mi spune Sayonara sau Adio (tot asa se spune si in japoneza-daca este folosit-), fiind un neologism, iti apartine insa, sincer sa fiu, m-ar intrista sa stiu ca am pierdut un amic virtual doar pentru ca cineva m-a clonat.
sa fii iubit
marcus
PS Roxana stie ca nu-i IP-ul meu.

N-am verificat IP-ul, fiind prea luat de val. Pentru asta ÎMI CER IERTARE! Aşa-i corect, pentru că-s un „porc abject”.

Ar fi trebuit să fac diferenţa între mesaju de mai sus şi următorul:

Marcus
Feb 27, 2012 @ 00:40:57 [Edit]

sami sugi pula!

RĂSPUNDE

N-am făcut-o… Pentru asta-mi cer mii de scuze! Îmi cer scuze faţă de Cârco-san, faţă de Roxana (pentru ea am sărit „ca ars” ), faţă de nenea Mircea… Faţă de toată lumea!

Pe nenea Comandantu’ o să-l contactez direct pe mail, să-mi cer scuzele care se IMPUN!

Acuma mă duc să mă îmbăt!

Banzai! Sau Kampai?!?!?

PS: Cînd v-a dispărea clona, normal că Marcus va reveni la loc de cinste.