… am fost obligat să scot „de la inima mea” (adică din blog-roll) o persoană pentru care am avut mare respect. Şi-mi pare rău! Da’ tocmai din cauza unui atac de genul ăsta, poate nu la fel de dur, la adresa unui „confrate”, am decis să intru în grupul ăsta.

Iaca faptele : Roxana Iordache e o persoană pe care o citesc. Unele postări îmi plac şi, cîteodată, comentez, altele nu-mi plac. În cazul ăsta, ori încerc să o combat (politicos), ori tac dracu’ din gură şi mă fac că n-am văzut. Asta nu s-a întîmplat în cazul persoanei de care vă vorbesc. Iaca două comentarii la postarea asta: (am folosit o captură de ecran).

I-am răspuns omului, dar pentru că Roxana nu ş-ia activat obţiunea de a da liber la comentarii direct, am mai făcut o captură de ecran:

Ca să nu zică că-s mîrlan, i-am făcut o ultimă vizită omului, ca să-mi iau „la revedere”.

Asta e…  Sayonara, nene Marcus!

Banzai!

