… de ce trebe se in cur pupem pe cei unguri, magyari din fireea lor! Io, romanul, nu poate se intzelege. Îi nevoie de se me ecspliche careva, che am vezut che noua presedintele udemereu ai vorbit la conferintz de presa in magyar inainte de limbul oficsial al lui statul rromales (mai nou) la care iş Harhita iş Covasna face part!

Nu înţeleg de ce a trebuit să-i pupe-n cur pe ăştia toată conducerea USL-ului în păr! Dacă tot se simt cu coaiele mari, ar fi trebuit să stea pe curul lor şi să nu le dea ăstora apă la moară. Acuma iar se cred udemeriştii  mari şi tari, ca cozile de la prună, şi că cum fără ei nu se poate. BA SE POATE!!! Toate sondajele zic că „uslaşii” trec de „majoritate+1” şi că pot „curverna” singuri. Drept îi că fără bozgori nu poţi dărîma ACUM guvernul şi nu poţi ajunge să-l suspenzi şi după aia să-l demiţi pe dement într-un interval de timp relativ scurt, care să nu-ţi lase impresia că, orice ai face, tot la groapă ajungi.

Am folosit cuvîntul „bozgor”. E adevărat că-i un cuvînt urît, jignitor, şi n-aş vrea ca prietenii mei unguri, care nu-s deloc puţini, să se supere pe mine. Înseamnă (din cîte ştiu eu) ceva de genul „fără patrie”. Dacă li te adresezi ungurilor cu apelativul ăsta sînt în stare să scoată cuţitul.  Nu le place să le zici „făr’ de ţară” şi poate de aia vor autonomie teritorială, să se simtă (undeva) pe teritoriul lor, cam ca locuitorii republicii Lesotho, în „mijocul” Africii de Sud, iar Miercurea Ciuc să fie un fel de Maseru. Prea multe împotrivă n-aş avea, numai că nu-s de acord să am nevoie de paşaport ca să mă duc în deltă. Îs 100% ardelean, da’ delta Dunării, pentru mine, e raiul pe pămînt, iar cel mai scurt drum de la Sibiu la Tulcea e prin secuime. Separatiştii unguri îs puţini. Pentru unguru’ de rînd, autonomia e unu’ dintre ultimele baiuri la care se gîndeşte. Problema e că „elita lor” politică şi-a făcut din asta un scop în viaţă. O şi mai mare problemă e că „elita noastră” politică e obligată să le cînte-n strună. Din cauza absenteismului cronic de la vot de care dă dovadă românul (din comoditate, dezinteres, sau pentru că îi „repungă” de-a dreptu’), cele 7-8 procente (constante) ale udemereului, partid neconstituţional de altfel, le dau dreptul să se simtă buricul pămîntului.

Aproape toate curvernările „i-or pupat în cur” pe unguri, da’ ca ăştia nime’! Io n-am ezitat niciodată să-mi spun părearea privitor la „prietenia româno-maghiară” din regimul băsist. Dovezi?!?! Iaca! Şi, dacă nu-i destul, iaca încă una!

Banzai!