Io nu te-am putut suferi niciodată! De cînd te-am văst prima dată, cu aerul ăla de şmecher de port, cu şuviţa aia pieptănată ampulea şi dată cu apă îndulcită (cum dracu arătai cînd ieşeai pe teugă, făra şapcă, în condiţii de vînt slab spre moderat, pula ştie!), cu hăhăiturile alea cretineşti,… mi s-o zbîrlit părul pe ceafă.

Ai fost ministru – ai „rezolvat” flota. Ai fost primar general – ţi-ai dat o casă. Frate-tu împarte locuri de veci în timpul liber, cînd nu face afaceri cu arme. Fii-ta a mare îşi cumpară, din vînzări anterioare şi din cîştigurile de notar competent în Păuneştii de Vrancea (oare Bodo ce părere are), ţucu-i apartamentoiu’. Şi, cu tupeul mostenit de la tine, îşi pachează unde vrea muşchii ei vaginali (pe locuri rezervate persoanelor cu handicap)  Fiatul 500, cînd mere la supermarchet. Pe a mică ai uns-o ieuroparlamentar. Nu-i bai că-i proastă făcută gramadă şi că citeşte un text mai rău decît o copilă dintr-a doua primară. Nevastă-ta-i casnică, fără venituri, da’ are bani să-ţi ia maşină de 17.000  de euroi cu banii jos. Tu de unde pula mea ai avut în ’90  60.000 de dolari şi un milion de lei, bani gheaţă? Io aş fi înfundat puşcăria pentru un singur dolar. Zici de Nuş şi de Felix. Pe tine cum te chema ???

Ce să-ţi mai zic?!? Te-ai făcut (şi m-ai făcut) de căcat cind te-ai dus în secuime, invitat de priministrul ungur, la o conferinţă unde ai avut nevoie de căşti şi de traducător ca să înţelegi ce se vorbeşte, în ţara ta! M-ai făcut să borăsc! Mă faci să borăsc de fiecare dată cînd te văd.  Ai vrut post privat de televiziune, depolitizat, unde să vadă toată ţara cum eşti pupat în cur, îl ai! (nu zic de zero-tv). Acuma borăsc mai cu spor! Ce dracu mai vrei???

Lu’ mama şi lu’ tata le zici că-s cancerigeni! Mie îmi zici la fel! Îmi trimiţi poliţia la uşa, să mă caute-n cur ca să vadă dacă cele două proteze de titan pe care le am ca să pot merge şi pe care mi le-am plătit singur, îs la locul lor şi nu le-am vîndut… Ne zici că nu-i nici un bai dacă plecăm din ţară… Ne faci „de mîna a doua”.

Io nu pot sa-ţi zic „domnule” ca rabbi Morechai. Nici nu pot să fiu atît de blînd ca Victor Ciutacu şi să te fac doar iresponsabil. (Îi rog să mă ierte, şi pe rabbi şi pe „tonomat”, că mi-am permis nişte comentarii mai dure). NU! Io te bag direct în pizda mă-tii! (recunosc că-s needucat, că m-o pus dracu să ma fac inginer, nu tinichigiu sau ospătar cum ai fi vrut tu).

Sînt unii votaci de-ai tăi care-şi dau acuma cu pumnii în coaie c-or pus ştampula pe numele tău de frica lui Năstase! După care au tăiat-o afară, că nu se mai puteau căca de foame de bine ce trăiau. Acuma îşi pun cenuşă-n cap şi se autojustifică „pentru copilul meu…” şi ne plîng nouă, ăstora de nu vrem să plecăm, de milă. Pe ăştia îi dispreţuiesc mai rău decît pe tine! Măcar să tacă dracului din gură! Nime’ nu-i ferit de greşeală. Da’ nici să-ţi faci statuie dacă recunoşti c-ai fost un bou… .

Îmi provoci greaţă traiane! Pizdele de te-nconjoară îmi provoacă şi mai mare greaţă! Fuţi (tu său protejaţii tăi) banii, care nu-s ai tăi, cam cum îţi patinează musca pe chelie! Ne bagi pe toţi datori la FeMeI numa’ ca să  mai ai tu un ultim orgasm! Te crezi mare şi tare (ca ploşniţa aia de priveşte-n zare, ca-n cîntec). Ne faci în tot felul…

Mă întreb dacă tu ai chiar toţi boii acasă. La cum te manifeşti…. Garantat nu-i ai!  Locul tău, în cel mai bun caz, e la balamuc! La Sibiu-Spitalul 3, la capitală-cred că 9.

Sînt unii de zic că „Pe langa ca numai complexatii isi iau nume de razboinici si ameninta cu arma pe internet….” (ăia de-or fugit după votare). Pe aştia vreau să-i anunţ c-am dat liber la pupatu’-n cur! Io am rămas aici să dau din clanţă. Ei nu!!! Nu mă ascund după un nume de războinic. M-am prezentat frumos. Cei care mi-au făcut onoarea de a-mi posta comentariile ştiu şi cum mă cheamă (adresa mea de „email” este prenume.nume@…) şi nu-i un secret că-s sibian. Mură-n gură pentru unu’ care vrea să-mi dea de urmă.

Concuzia-i că-l bag în drăguţa de pizda lu’ mumă-sa pe ăla de se autointitulează preşedintele meu.

Sictir traiane!

Banzai!