… m-am gîndit că ar fi potrivit să las o ţîră rockăiala deoparte şi să fac un colaj de muzică populară. O să iau regiunile pe rînd. Nu ştiu de-oi putea alege cele mai reprezentative „cîntări”, da’ m-oi strădui.

Io-s ardelean, mă trag din mărginime şi-i normal să încep de acolo.

Acuma merem pîn’ la Cluj:

Io am alte versuri pentru melodia asta, da-s porcoase şi nu se face…

Amu dăm o tură prin ţara oaşului:

Coborîm la codreni:

Trecem munţii:

Coborîm spre Dunăre:

Am lăsat Dobrogea la urmă pentru că, pentru mine, DELTA îi raiul pe pământ! Am căutat corul lipovencelor din Sfântu Ghorghe de Deltă. N-am găsit… 😦  Le-am ascultat pe femeile alea la prima ediţie a festivalului „Anonimul”. Mai caut. Pînă una-alta iaca un clip asemănător:

Toţi sîntem ROMÂNI, chiar dacă vorbim dialecte diferite.

LA MULŢI ANI!

Am uitat de astea şi-mi cer scuze 😦   Iaca:

Banzai!

