I-am zis lui Călin, că mi-o picat bine „zăgămîrla” (asta-i o vorbă a unui prieten din Zalău. În opinia lui, că nu ştiu dacă există la DEX, un amestec. De murături, în speţă 😀 ). Da’ fix de asta aveam nevoie. Mulţam Căline! Acuma, dacă tot mi-o trecut greaţa (vezi postarea precedentă) trec pe IRIS! La început nu mi-or plăcut. M-am îndrăgostit de ei în ’90, la Neptun, la terasa Marea Neagră. Avea Cristi un loc strategic într-o boxă, unde-şi ţinea „fiola”, ca să nu zic că nu s-o suit pe scenă înainte să „ţurgălească” (vorba Napocelului) o alta. Oricum, o fost un show…

Mie-mi plac piesele lor mai vechi. Cum ar fi asta:

Bine, altfel suna pe vinil… Sau asta:

Să nu mai zic de asta:

Acuma să trecem la mai „grele”:

Sau:

Aş putea continua pînă dimineaţă, da’ închei cu asta:

Are „ceva” melodia asta… Am trecut prin starea aia acu-s ceva ani. Da’ o venit iar. Pentru totdeauna!!!

Banzai!

