Am promis că pun poze. Iaca:

La stuctura asta, în total,  am lucrat vreo patru „episoade”. S-o gat, am lucrat sîmbătă vreo trei ceasuri. Poziţia exactă (pe punte) n-o ştiu, că n-am detalii. Mai jos o să vă arăt şi structurile din prova, tot aşa, aranjate după „bunghioiu’ meu de injiner” (electronist, nu de nave… ). Aşa-mi „sună mie bine” 🙂 Iaca:

Cam aşa arată pe masa mea din bucătărie, masă pe care-o folosesc (cînd n-are nimica împotrivă soaţa) şi pe post de banc de navomodelism :

Sper că se vede că-i mai lung ca masa. Spre seară l-am „tras la dană”. Bliţu’ m-o lasat 😦 , d-aia poza-i cam întunecată…

Mîine continui cu bordajul. Dacă tot stau acasă şi mi-e o ţîră mai bine… Că azi n-am avut chef… Mai ales că tot azi am aflat şi că-s mitocan, din „gura” unei persoane de la care chiar nu mă aşteptam…

Pe final vă dedic şi o melodie, la modă pe vremea cînd se construia adevăratul Bismarck.

Banzai!

