Iaca nişte capturi de ecran de pe „saitu’ ” ăsta, făcute adineaori.

Îi fain că-i zăpadă şi-n Sibiu (într-un tîrziu…), da’ ar fi bine ca zăpada să rămînă acolo unde îi e locu’. Adică în parc, unde copii se dau cu sania, ori la Păltiniş, ori… Nu în Piaţa Mare (primele 3 poze), nici la Zoo (poza 4), nici pe străzi. Ultima poză îi făcută de la geamu’ meu.  Ieşirea din scara blocului e curăţată de mine şi de încă doi vecini. Pe drum… Aia nu mai e treaba mea. Că io stau  pe o alee neînsemnată, îi partea a doua. Da’,  vineri cînd am plecat de la lucru, pe „Şoala de înot”, o stradă din fix buricul burgului, spoilerul meu acţiona pe post de plug (io n-am gipan, „decît” o Corsa…) chiar în faţa lui Golden Tulip, un ţucu-i hotelu’ de patru stele… . Vineri nu mai ningea… La Păltiniş se vede că drumu-i curăţat, da’ nici Pulea Spătaru pe pîrtie. Ori în oraş mai trebuie să ieşi. În Piaţa Mare se adună lumea în fiecare seară ca să-şi urle nemulţumirea, după care pleacă în marş prin tot oraşul. PE GHEAŢĂ!!!

Asta să fie motivul, herr Bürgermeister??? Să stea lumea în casă?

De aia mi-am plătit io impozitele, încă de acum două săptamîni, ca să am dreptul să-mi rup gîtu’ pe stradă??? Te-am votat şi te-oi vota în continuare, atîta timp cît vei fi pe listă! Da’, de data asta,  ar cam trebui să-ţi fie ruşine!

Banzai!

 

