Reiau serialul Bismarck de unde l-am lăsat. Adică de aici (atenţie la update)

N-am mai lucrat la el fiind prins cu amenajarea „shoguniei”, după aia cu alte treburi, or venit şi sărbăutorile, or trecut şi alea… „Episoadele” le-am cumpărat, totuşi.  Zilele astea mi-am propus să trag tare, ca să vin din urmă. Cu televizorul vorbind tot singur (că doar de aia-i televizor) ca să aflu ce-i prin ţară, am reuşit să-i fac structurile de pe punte. Puntea nu-i fixată încă, pentru că trebe mai întîi să mai lucru ceva la interior cu pensetele (abia azi mi-am recuperat toate sculele de la ai mei), da’ structurile de pe ea le-am înciotolat. Iale-ai mai la vale.  „Pozaşu’ ” meu are 9 ani şi numa 4 megapixeli, aşa că nu vă luaţi de calitatea pozelor. Nici io nu le am cu fotoşopu, aşa că am făcut colaju’ în oărd. Sper să se vede 😀

Încă n-am habar cum se vor fixa, da’ io le-am făcut. Le-am pus pe raft, lingă corpul navei, pînă va veni vremea să le şi fixez. Iaca:

Raftu’ ăla l-am gîndit cu ţintă anume, cînd mi-am comandat mobila. Îi raftul lui! Sper să nu mor în 2 ani (atîta mai durează) ca să-l văd pe Bismarck gata. Altfel mi-ar fi ciudă c-am dat banii degeaba pe raft…

Banzai!

