… că un cetăţean român de origine siriană face cît 8 „neaoşi”.

Cum am ajuns la concluzia asta? Simplu! Mă uitam [(mă mai uit  (mai exact ascult), că nu-i gata încă)] la emisiunea Sandrei Stoicescu. Zise fata că directorul muzeului Bruckenthal, din urbea mea, e cercetat penal pentru că o îndrăznit să angajeze un paznic care să păzească buruienile din muzeul farmaciei, care ţine de instituţia pe care o conduce, pe motiv că vrea să evite „atacul la etnobotanicele”, care s-ar putea nimeri printre cele buruieni. O încălcat regula de 7 plecaţi la un angajat. Buuuun. „O greşit”, e cercetat, asta e…

Acuma: Doctorul Raed Arafat şi-o dat demisia din postul pe care-l ocupa în ministerul sănătăţii, deci trebuia astupată gaura. Şi o fost numit un altul. Deci unu la mînă. boc, considerînd (cred io) că ăsta nou’  nu va face faţă muncii făcută de Arafat, o considerat necesar să mai angajeze un SECRETAR DE STAT . Al treilea (post desfiinţat în 2010, pe motiv de economie la buget)! Fără să fi plecat din minister cei 7 „necesari”. boc nu-i cercetat penal.

Deci, înlocuitorul lui Arafat plus cei 7, care să fi „omologat” numirea celui de-al treilea secretar e stat, fac 8. Dacă boc nu-i cercetat penal, precum directorul de la Bruckenthal, înseamnă că ori „arimetica” mea îi corectă, ori că în ţara asta nu mai putem vorbi de normalitate.

Banzai!

