Cam „obosit” după colinde, azi dimineaţă, cînd s-o crăcănat de ziuă, aşa pe la 9 (cre’că), dau drumu la televizor şi văd asta ( se pare că şi la case mai mari neştiinţa-i în formă maximă). M-am greţălit, am oprit hîrbu’, mi-am pus discul cu Cargo şi Hara, pe care l-am „ars” ieri, la „îndemnul” prietenului Călin şi m-am pus pe citit presa on-line.

Vă supun atenţiei, de n-oi fi prea obositor, nişte „cestii” bine scrie (în umila mea opinie). Primul, despre un subiect care pe mine m-o făcut să borăsc, ar fi ăsta. Al doilea ar fi editorialul lui Dragoş Bako din zeintungu’ local.

Cam atîta, că-i zi de sărbătoare. Şi mîine la fel, chit că io mă duc la lucru. „Dupe aia” oi continua şi io chefu’, că-s invitat la vecinu’ de sub mine, „Pişta” , că-i ziua lui de nume. Mă aştept ca poimîine să fie încă o zi grea…

Banzai!

