L-am văst adineauri pe „Hrebe” neafectat de netrecerea moţiunii de cenzură pe tema comasării alegerilor. Zicea că, oricum, curvernul pică în martie. Ăsta cam ştie ce scoate pe gură, aşa că,vorba aia, las’ că-i bine ş-aşa rău.

Pe mine unu aşe m-o pălit o greaţă de alegerile astea, de-mi vine să nu mă mai duc, io care n-am lipsit de la nici unele (o singură tură de locale am ratat-o, că lucram în Cluj – în ture, pe vremea aia, şi n-am putut lipsi de la servici). Şi cred că fix pe ăsta gen de „greaţă” se bazazează ăştia de la putere. În cazul unei prezenţe masive la vot, procentul de „furăciuni” va fi mai mic – un milion de voturi furate, la o prezenţă la vot de 5 milioane, înseamnă 20%. Dacă ies la vot 10 milioane de români, procentul scade la jumătate. Bozgorii din udmr se gîndesc tot la aşa ceva, de susţin aşa aberaţie. Acuma, că mai au şi „concurenţă”, în caz de prezenţă zdravănă la vot, cele cîteva sute de mii de „votaci” disciplinaţi pe care-i au, s-ar putea să nu-i ajute să sară pragul electoral. Şi ui aşa n-ar mai intra în parlament şi nu vor mai fi nici la guvernare, Doamne-ajută!!!

Cam la concluzia asta am ajuns io. Io sper ca „Hrebe” să aibe gura aurită!

Banzai!

Update: A cîta lege trecută prin asumare, fără nici un vot PENTRU, îi asta??? Fără număr, fără număr…

