Iaca poză

Îi făcută de „moi” din geamul „sălii de mese” de la „shogunia”. E ieşirea din bloc. Blocată de-un gherţoi. Bine îmbrăcat, de alfel, ferchezuit şi pus la 4 ace, că doar banca la care lucrează are grijă de angajaţii ei. Le dă maşină (loganul din poză are numărul SB xx BCT – adică Banca Comercială Transilvania), ţoale, păpuci… Caracter nu le dă!

Io, de data asta, n-aş fi avut probleme să ies cu „bondaru’ ” (opelu’ ăla negru de lîngă BMW) dacă aveam de gînd, da’ am avut de tras de covrig într-o dimineaţă cînd să plec la lucru,  din cauza aceleiaşi maşini, care, de data aia, era trasă fix în „curu’ ” meu. Noroc că vecinu’ cu BMW-u’ nu era prin zonă, de m-am putut fofila, ca şopîrla. Cîţi cristoşi şi dumnezăi am tras atunci, numa’ io ştiu. Ăsta aşa face mereu, pînă cînd va fi nevoit să meargă pe la vulcanizări, din cauză de cuie crescute  la gume. Am nişte piroane de 14 …

Ceva de genul ăsta am mai păţit la servici. Cînd să plec… pixu’! Maşina blocată. M-am împlîntat cu mîna-n claxon. Apare unu’  „ce claxonezi bă?, de cît timp stai aici?”  „de azi dimineaţă”  „nu bă, de cînd nu poţi ieşi?” Am văst negru în faţa ochilor. Noroc cu tata (sîntem „colegi” o vreme…) care m-o oprit (de altel era maşina lui, nu a mea) care m-o prins de mînă, că-mi plecase deja spre mecla ăluia. I-am răspuns ” de-o jumate de minut. da’ ăla-i timpul meu. tu n-ai drept să abuzezi de el.” După aia iar o început să plouă cu „organe sfinte”.

Sînt oameni de genul ăsta. Li se rupe de restu’ lumii. Ăstora le-aş rupe io capu’ !

Banzai!

