Hooo, bre, că nu-s lapte! Vă spui io mintenaş de ce m-am prins.

Mă uitam la emisiunea Danei Grecu şi a lui Radu Tudor, la care „părerea” ( cu accent pe ultimul a ), vorba prietenului Doru,  Rabinu’, alături de alţi invitaţi. Stam şi mă uitam ca prostu’ pînă remarcai  io un fel de cocoaşă pe spatele Danei, care, btw, avea o bluză foarte sexi. Dau io iute drumu’ la „computer”, trec iute pe A3 live şi fac o captură de ecran (am pîndit o ţîră…) şi…  Iaca pe Dana în toată splendoarea ei:

Şi iaca şi „cocoaşa”, decupată din captura iniţială:

Şi acuma vă „iegzplic” motivul „prinderii” mele. Mă tot întrebam io că, cum dracu’ , poa’ să-i meargă gura femeii ăsteia, pe care o apreciez la modul cel mai sincer, în halul în care-i mere? Acuma m-am prins! Îi telecomandată, bre! Mie, „cocoaşa” aia , fix a receptor de telecomandă îmi place a-mi închipui că-i, cu toate că „bănuiesc exact” despre ce-i vorba, din cauză de formaţie profesională (a mea) 😀

Totuşi rămîn cu o „trilemă” 😦  Cum dracu’ i-or fixat tehnicienii „cocoaşa” ? Or fi prins-o cu baiera de la sutien???

Banzai!

