Pe la 11 jumate (am) mă sună mama, că dacă am auzit de tigru… „-Ce tigru?”  „-ăla de-o scăpat din dumbravă”  „-de unde dracu’ să aud, că la servici…”  „păi stai să vezi…. ” Iaca istoria: or omorît-o pe Mihaela.

Am aflat detaliile cînd am ajuns acasă (actuala). Mama era „speriată” pe motiv că, de la ea de acasă (fostul meu domiciliu pînă mai alaltăieri) şi pînă la „cuşca” (care are aproape hectaru’ ) Mihaelei, e o distanţă, măsurată în timp, de maxim 10 minute, în pas de gîscă leşinată. În cartier era agitaţie maximă… şi alte alea. Io altceva vreau să zic. De Mihaela (ţucu-i „mîţa” de două ori de lungă decît masa mea din bucătărie, şi la fel de înaltă) m-am speriat, de să mă cac pe mine, cînd a trecut la juma’ de metru de mine (normal, pe partea corectă a gardului de protecţie) cînd am vrut să-i fac o poză lu’ „puiuţu’ ” ei, şi io n-am auzit-o…

Îmi pare tare rău, că era un exemplar SUPERB. Asta e …

A doua, tot din zonă, am aflat-o din tot presa locală (abia azi am avut ocazia să pun mîna pe ziar), cum că babu’ Costică Trihenea, uncheşu’ unui foarte bun prieten de-al meu de pe vremea în care eram „tînăr şi prostatec” şi-a dat demisia de la Hidroelectrica pe motiv că n-o vrut să la facă jocul „băieţilor deştepti”… Bă, babu’ Costică… mă laşi…?!?!?! De nu te-aş cunoaşte…. şi de n-aş şti de cum se învîrt banii în Universal Construct , colectorul de sponsorizări pentru pedeleprele locale… Nu reuşesc să dau de formatul electronic al „articolului” pe site, aşa că am făcut o captură de ecran de pe varianta PDF: 

Sper să fie lizibil.

Zi de căcat! Vorba sasului care vroia să-l înjure pe-un neaoş: ” Pupa-m-aş în cur! ”

Banzai!

