De unguri zic. După ce amorţitul de Geoană a fost mazilit (cam tîrziu, din punctul meu de vedere), mare bătălie mare pe locul rămas liber. Că USL-ul merge „pe-o mînă” şi-l suţine pe Titus Corlăţean (canditatul propus, în mod normal de PSD, că doar Geoană o fost de-al lor) e logic, că-s alianţă. Că pedeleprele vor să pună mîna şi pe scaunul ăsta, iar e logic. Ce nu mi s-a părut logic a fost că ungurii or vrut să aibe candidatul lor. Cu 7%, tu vrei şefia senatului? Nu vorbim de faptul că constituţional un partid constituit pe criterii etnice NU EXISTĂ!!! Da’ las’ ca la noi ezistă…

L-am „vizionat” pe Hunor, care s-o arătat deranjat de faptul că pedeleprele le-or zis în faţă că nu votează un ungur la şefia senatului, da’ o picat la pace cu boc să-l voteze pe buldog, în schimbul şefiei SGG, rămasă fără şef tocmai din cauza lu’ Mogulu’, care prin campania de presă a trustului său, o reuşit s-o „demită” pe pizda aia, căreia-i tot uit io numele.

No, îs sau nu-s curve „emberii” ăştia? Ha???

Banzai!

Update: Buldogul e noul şef la senatului (intenţionat cu s mic). Mare subiect de dezbatere. Io-mi aduc aminte că am citit într-un ziar că Blaga l-o băgat pe băsel direct în pizda mamii lui, pe româneşte, pe cînd era (Blaga) mare şef pe la Bihor, iar băsea era fix pula prin Bucureşti (vorbim de vremea PD-ului fără L). Dacă buldogu’ n-are alzheimer, răzbunător fiind, poate că-şi va aduce aminte şi de ultimul futai pe care i l-o tras chioru’ nu e perea multă vreme. Acuma, din poziţia de al doilea om în stat, îşi poate lua revanşa la „noua suspendare”. Cum o zis orbul: „să vedem”.

Banzai!

