Am gătat cu stress-u’ şi, ce m-am gîndit io, ia să ascult nişte rock’n’roll clasic. Şi m-am oprit la ELO, nu coeficientul ăla de clasificare al şahiştilor, ci la Electric Light Orchestra. Şi încep cu o piesă de-a lui Chuck Berry (de nu mă înşel io), cîntată şi de Beatles, respectiv „rostogoleşte-te Betoavăne”. Mie asta-mi pare cea mai faină variantă. Iaca:

După care băgăm asta:

apoi asta:

şi gata.

EOL nu-i o trupă musai de rock. E o trupă de muzicieni talentaţi. Au „ţ-şpe mii” de albume scoase. Pentru ce-am pus io acilişea îi consider „roacheri”. Treaba-i că muzica lor mă şi calmează… Tocmai ce m-am încontrat la telefon cu cel mai bun prieten (Horaţiu), d-aia „pun” un supliment care-mi confirmă afirmaţia de mai sus. Răstalmăcit ar suna: „talent căcălău, măria-ta! ”

Banzai!

PS. Iar am pus dedicaţia mai devreme…

