Un baschetbalist american a fost omorît în bătaie într-un bar din Giurgiu, la un chef, după un meci cîştigat. Io-s MARE FAN de bachet! Întrebare: Ce căuta un sportiv de performanţă într-un bar la 4 dimineaţa? A fost bătut şi băgat în comă. Întrebare: De ce doctorii din Giurgiu nu şi-au făcut datoria? Comă alcoolică??? Chiar de-ar fi fost aşa, nu laşi omu’ neajutorat atîtea ore. Autorităţile au încercat să muşamalizeze cazul. Întrebare: De ce? Interlopi, butoane… Altă întrebare: De ce e nevoie de agenţi FBI pentru elucidarea cazului? O întrebare mult mai gravă: unde erau agenţii FBI în cazul uciderii lui TEO PETER ??? Americanii cer dreptate în cazul uciderii sportivului lor. Io-s alături de ei în demersul ăsta!!! Da’-s „roacher” român şi am „liceit şi studenţit” cu muzica „Compacţilor”. Mie cine-mi răspunde la întrebarea: ” de ucigaşul lui Teo Peter” ce se mai aude???

Alt bai mare: Serban Huidu a omorît doi oameni şi a băgat în spital alţi vreo cîţiva, printre care pe nevastă-sa şi pe amîndoi copiii. Întrebări: Cine pula mea l-o lăsat pe nebun să se urce la volan, după cruntul accident pe care l-o suferit LA CAP!!!, acu’ 10 luni? Cum pizda pizdei mamii ei, capra de nevastă-sa, l-o lăsat să conducă??? Ce pula mea de şanse or avut ăia din Logan, cînd s-or trezit spulberaţi de un „merţalău” de cel puţin două tone? Deja la TV se vorbeşte de posibilii ani de pedeapsă pentru Huidu şi de chestia de suspendare pe motiv de „boală”. Mă lăsaţi…?!?!?! Cum dracu’ să te urci la voland cînd ai mari probleme în a vorbi (am mai zis că ascult „decît” rock-fm, post patronat tot de Huidu) şi l-am auzit. „Uitătorii” la „cronică”  pot confirma problemele lui… Despre inconştienţa soţiei lui nu mai am ce zic… O fi fost pe ideea că „io-s în merţan, mie n-are ce să mi se întîmple…” Iaca s-o întîmplat! Nu-s agent FBI, da’ în cazul ăsta VREAU CONDAMNĂRI! GRELE!!!

Mai aveam un subiect la care aveam de pus întrebări. Acuma fac spume, şi-mi scapă (înseamnă că nu-i foarte important). Revin cu un PS de-mi aduc aminte.

Banzai!

