…cu o zi în avans, că mîine nu ştiu de-oi avea vreme.

După cum am promis … Queensryche.

V-aş dedica tot albumul care „mi-o rupt gura” mie, adică Operation:Mindcrime. E „pentru sufletul meu”, da’ nu-l pot pune aci pe tot. Se găseşte pe net. Io-l am pe casete, CD-urile, la ora aia fiind cam rare.

Totuşi, I remember now, n-am cum s-o „salt”. Iote-o:

Nu mă pot abţine să nu vă mai dedic una. Asta:

Din cîte am „bălegat” io de samă, toate „live-urile” lor sună fix, da fix!!!, ca pe album.

Nu-i musai ca Manfred Mann şi Queenryche să fie primii în preferinţele mele, da’ îs cele mai „neortodoxe” formaţii de rock pe care le-am ascultat io. Pe Iron Butterfly, ai prietenului Vlad, n-am apucat încă să-i „ginesc”, din lipsă de timp 😦 , da’ n-o intrat zilele-n sac. Poate le-o veni rîndul săptămîna viitoare.

Sper să vă placă dedicaţia de duminica asta, chit că vine în avans.

Banzai!

 

 

