Zicea io aicea că mi-o crescut inima-n piept cît o franzelă ( aproximativ aşa…) cînd am auzit pe că csibi barna l-o detaşat şefu-său pe la Abrud, să înveţe de la moţi cam care-i figura cu spînzurătoarea. Mai ziceam că presimt în urină că împuţîtu’ ăla de bozgor iredentist n-o să aibe coaie să se ducă şi că-şi va da sfînta demisie. Ui că presimţirea mea nu s-o adeverit. Se pare că băusem prea multă bere şi că n-am înţeles io exact mesajul de vroia să mi-l transmită beşica udului. Numa’ că, tot acolo, ca răspuns la un comentariu, am mai zis că portocalii vor pune batista pe ţambal, ca să nu-i sîcîie pe udemerişti şi să rămîie fără sprijin la curvernare şi că vor muşamaliza ei treaba cumva. Ceea ce or şi făcut. Prietenul Vlad, căruia îi zic mulţam fain, mi-o semnalizat articolul ăsta.

Adică, curva de Blejnar, legal (cum bine zicea nenea Victor Ciutacu, tot la cea postare) nu putea să-l dea afară direct aşa că l-o transferat fix în ţara spînzuratului pentru 6 luni(care btw încă n-or trecut), după care i-o schimbat locul de ezil la Bucureşti pe motiv că să fie mai aproape de caraliii de la parchet. Belitu’ ăla de bozgor, căcăcios ca tot neamu’ lui, normal că nu s-o dus la Abrud. O zis „nem iol” (adică „nu bine”) şi şi-o luat concediu, după care o fi scîrţîit pe la comenduirea  bozgoristo-udemeristă, locul de exil fiindu-i schimbat. Şi nu la Cuca Măcăii, că fix la capitală, lucru ce mie îmi cam pute a avansare. csibi-baci, citat de JN, în loc să zică mersi, zice că nu-l interesează, pe româneşte că-l doare-n pulă de detaşare. Tipic pentru un cretin!

Alt damf  de hoit îmi vene de la faptul că re-detaşarea asta vine fix după o vizită privată a cuiva la Covasna, adică în bozgorime. Despre ce-o grohăit porcu’ declarat dementul „şeful statului” despre poporul care l-o ales, în urma (sau cu ocazia, nu ştiu exact, că io nu-l mai pot vedea pe dement) acestei vizite private, nu zic nimica. Nenea Victor Ciutacu o face mult mai bine decît mine.

Banzai!

