… şi mulţi „ciudaţi” sar gardu’ cînd îi poarta deschisă!

Ăsta-i unu’ dintre ei!

Clipuleţul a fost încărcat pe youtube de „o mare admiratoare 😉 „ a prezidementului ( io aşa am o vagă bănuială 🙂 ) Pe calea asta îi zic mulţam fain!

Pe dement l-am văst la emisiunea lui Ioska Buble de la televizor. Pe surse n-o zis nimica… rectific, pînă am gătat de scris o zis şi acolo!. L-o pus, aşa, la final de magazin, ca să vază şi românu’ de rînd (care nu „consumă” emisiuni de scandal), cam cu ce se ocupă „clasa conducătoare” în timp ce „populaţia” îşi dă omor pentru un peşte (livrat în curtea bisericii de nişte politruci fix în postul mare), ori se frăsuie cu jendarii pe motiv de spital închis din cauze de reformă.

Că-i cretin, bănuiam. După figura cu Dumitru Pelican şi după ce i-am văst păpucii… . Faza asta îmi risipeşte bănuiala. Acuma îs covins! Ăsta a fost propus pentru funcţia de prefect al capitalei de alţi cretini. Ca norocu’, n-o ajuns! Da’ face turul „sticlelor” ca să explice „doctrina portocalie”. Ptiu!

Banzai!

