Nu ştiam io di ce răgea asară leu’  prin grădina zoologică din Dumbrava, de-l auzam de pe aleea pe care primblam fizicu’, să nu care-cumva să mi se înţepenească titanele din cur. Şi nici di ce săreau peştii prin lac (tot în Dumbrava) fix lîngă banca pe care m-am aşezat io pe mal ca să fumez o ţigară în plămîni. Credeam că primul vrea s-o sparie pe consoartă, iar ultimii să-mi facă mie în ciudă că n-am o undiţă ca să dau după ei (ei nu ştie că acolo nu-i slobod la pescuială). Da’ se pare că m-am înşelat. Am aflat azi de la ziare că undeva în Transilvania, ieri pe la cinci ş’un sfert o fost un cutremur de 3,9 pe richter respectiv IV pe mercalli.

Acuma nu-i nici un bai că nu se ştie exact unde, că unii zic de Haţeg, alţii de Roşia Montană, ăia de la oficios mulţumindu-se să zică doar Transilvania. Cert e că o fost la 5 şi 12 minute pm, de intensitatea aia şi că nu l-o simţit nici dracu’, făr’ numa’ vieţuitoarele mai sus amintite, da’ şi alea cu o întîrziere de vreo două ore.

La fel de cert îi că mamăl Omidu’, prezicătorul de cutremure Mărmureanu, zicea că s-ar putea să fie vreo zgîlţîială în Vrancea, marţi sau miercuri, care ar putea fi simţită şi la Bucureşti.

Ne-am căcat la semnal! Feri Doamne de vreun tsunami sau ceva!

Banzai!

