… şi nici nu culcă-te! Aşa ar zice unu’ de-al lui csibi barna, nenea ăla care se juca de-a spînzurătoarea cu eroii neamului, în faţa copiilor din Miercurea Ciuc, de ziua foaitei lu’ mumă-sa şi al lu’ tată-său, cacu-mă-n zama lor să mă cac!

Aseară mă uitam la emisiunea lui nenea Victor Ciutacu care, printre altele, a „scăpat” şi ştirea că Blejnar i-o tras-o subalternului său pus pe spînzurat şi, în loc să-l dea afară, l-o transferat frumos pe meleagurile „spînzuratului”, să mai înveţe o ţîră de istorie. Lucru care m-o uns la suflet. Parcă nu mi-o vint a-mi crede urechilor, da’ m-am convins în dimineaţa asta.

Aşa că nene Teacă las’ că ne răzbună (culmea!!!) Blejnar. No acuma-i cazul să ne arate csibi-baci dacă are coaie! Numa’ că io tare presimt (în urină) că-şi va da demisia înainte să ajungă la Abrud.

Banzai!

