GRATUITĂ!

N-are nici un rost să mai zic ceva de tragedia care a lovit arhipelagul nipon. Ieri am auzit, via mail, ştirea asta. Azi am văzut-o preluată şi în presa de la noi. Alertă nucleară de gradul 6 pe o scară de 7. „Ultima oră” zice aşa.

Altceva m-a „cutremurat” pe mine. Am găsit în ziarul local titlul ăsta: „Donaţie din Ţara Soarelui Răsare: bani pentru Spitalul Judeţean”. Îmi permit să dau un copy-paste după un mic pasaj:

„Am făcut o promisiune. Şi noi ne respectăm promisiunile orice s–ar întâmpla”, a spus Prim Secretarul Ambasadei Japoniei în România, care a venit la Sibiu, la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă, pentru a face o donaţie în cadrul Programului de Asistenţă nerambursabilă, prin intermediul proiectului „O viaţă mai bună”, oferit de Guvernul Japonez.

 Restul articolului îl puteţi citi aici. Comentarii n-am a face. Vreau să zic doar atît:

Arigato gozaimasu Nipponkoku!

Banzai!


