De musai ca de voie bună, am ascultat ieri discursul dementului prezidentului „dîn ocazea” raportului de activitate al MAI, unde grohait-a cuvîntat-a cam aşa:

„ora 13.00. Băsescu: „Oriunde pui degetul la MAI apar fapte de corupţie”. Asta, dimpreună cu prestaţia lui Badea de la „pasa” dintre „Sinteză” şi „În gura”, mi-o adus aminte de un banc:

Mere un tip la doctor. – Domnu’ doctor îs pe moarte!     – De ce zici asta?     – Mă doare tot corpul. Unde pun degetul mă doare! Aici mă doare, aici mă doare, aici mă doare… zice ăla în timp ce se împungea cu deştiu’, ba în cap, ba în picior, ba în piept.     – Du-te bă şi-ţi vezi de treabă, că n-ai nici pe dracu’! zice doctorul de pe sub birou, unde o ajuns de atîta rîs. – Ai degetul scrîntit! Du-te la ortopedie.

Aşa şi cu al nost. Mere el la MAI să se cînte că unde pune deştiu’ dă de corupţie, în loc să meargă la psihiatrie să se caute la cap.

Banzai!

