Să-nnebuneeeeesc!

Nu mă doare nimic da’ am găst asta. Din care reţin primul paragraf, pînă nu se simte deontogu’ şi-l schimbă. Iote ce zice pretenu’ Badea, mare blogger (spre deosebire de noi „blogăraşii”) şi, concomitent, deontolog.

Scrie Tolontan despre concedierea brutala, intempestiva a lui Adrian Ursu si a Oanei Dobre de la  Realitatea tv: ”     (italicele le-am pus io, ca şi boldurile de la numele Oanei). Restul postului nu mai contează, ştiută fiind „amiciţia” dintre cei doi.

Deontologuleeee, io înţeleg că ai ce ai cu tizu’ Tolontan, că el cu parchetu’ şi alea-alea şi că strigi după el ori de cîte ori ţi se scoală pula îţi aduci aminte, da’ băăăă…, cu tot respectul pe care-l am pentru logica de care dai dovadă în mai bine de 95% din cazuri, dacă vrei să-l faci de căcat, fă-l, da’ nu te umple şi pe tine! Că cu postu’ ăsta, fix asta ai făcut!

Io, să fiu Oana DOBRE, te-aş cam lua la pulă întrebări, că „ce ai cu mine?”. La fel aş face şi de-aş fi Oana STANCU.

Am zis şi mai sus că-ţi respect logica, nene  Mircea Badea. Totuşi, cînd sari calu’… Cînd vrei să-ţi „baţi joc” de ceva, sau de cineva, o cam iei prin bălării şi asta te descalifică. Confuzia asta-i (îs convins că din grabă) un exemplu. Altul ar fi autostrada Transilvania, flinticul ăla (ai dreptate cînd afirmi asta), e gata între Câmpia Turzii şi Gilău, nu cum ai tu ideeea că între Turda şi Gilău. Io „ţi-am mai arătat” şi o hartă. Tu, „cult în cap fiind”, absolvent al celui „mai de renume liceu din galaxie”, consideri neinteresante nişte chestii care ţin de cultură generală, gen judeţul în car se află oraşul Sighişoara, sau din ce lapte se face brînza de burduf, asta numai ca să sari în apărarea unui coleg. Pot pricepe asta, numai că nu aşa se face, mă copile! Îmi permit să-ţi zic „copile” pentru că, dacă tu eşti cu şase ani mai „deştept” decît tizu’ (da, şi pe mine mă cheamă Cătălin) Tolontan, io-s cu şase ani mai bătrîn decît tine, tizule (mă mai cheamă şi Mircea).

Nu mai fă d’astea şi cere-ţi scuze pentru confuzie ambelor „Oane”.

Banzai!

PS. Ş-apăi de te superi îi fix problema ta!

