Ieri am zis că sper că aia o fost ultima beşină scoasă pe gură (care-i ţine loc de cur) de actualul (încă) preşedinte!

Aud că-i dă dreptate pizdei de multiministră udrea, fix pe „subectu’ „de care am amintit în updateu’ de la postul precedent. Fix acuma (21.15) dă în moguli (Vântu şi Voiculescu) şi în liderii de sindicat ai rezerviştilor! Ei sînt duşmanii! Dezinformează şi manipulează!

Mîine ar trebui să fie sărbătoare. Sper să fie! Adică să fie ultima zi din „domnia” ăstuia! N-am cum să fiu în Bucureşti să-i prezint personal „omagiile” mele. Sînt totuşi convins că vor fi destui oameni de onoare care s-o facă în locul meu şi să-i şteargă de pe faţă rînjetul de hîrcă, pe care chiar acum îl afişază, înşirînd cifre! Pentru pulă ăla care cuvîntă acuma, oamenii, toţi concetăţenii săi, reprezintă nişte cifre!

Trag nădejdea că „cifrele” alea îi vor da o lecţie mîine! O lecţie pe care s-o ţină minte!

băsescule, ai belit pula!!! Te-ai cufurit la semnal şi ai căcat drapelu’ ! Sper că asta a fost ULTIMA ta greseală!

Banzai!

