Nu c-aş vrea să-i blăstăm, da’ aşa să le ajute Dumnezău! Ui ce zîce nenea Victor Ciutacu. Ptiu! Revin cu o completare. Nea „omu’ ” mi-o semnalizat articolul lu’ nenea Victor. Mulţam fain.

Azi mi-o vint pensia. Aveam cu 7 lei peste plafonul de la care îs dator (iară) cu contribuţie la sănătate. Ghici ce? Nu-i mai am! Mi-ar fi luat mai mult, că-n mod normal 5,5% se aplică la toată suma. Numa că, în cazul ăsta, s-or ţinut de cuvînt, nu ca în cazul militarilor. Or zis că nu scade sub 740, n-o scăzut! Da’ 7 lei tot mi-or luat! M-am trîntit pe jos de rîs, cînd am văst cît le-o tăiat lu’ mama şi lu’ tata. 😦 .

Acuma mă duc să-mi caut prin dulap nişte pantaloni scurţi, că vreau să ies afară să răcesc, nu de alta da’ să am destui muci, absolut necesari pentru flegmele pe care vreau să le plasez în meclele ăstora de mai jos.

Banzai! futu-i în gură să-i fut!

Pe tartor nu l-am mai pus, că se subînţelege.

