Pluguşorul a trecut. Fără „balalaică” 😦 . Adineauri am primit o sorcovă cu balalaici adevărate (la postul de mai la vale) de la nenea Bibliotecaru’, căruia îi zic mulţam fain!

Pe mine m-au „pluguşorit” aseară doi ţigănuşi, cu mucii pînă-n gură (au fost fo’ minus cîteva la Sibiu), cu un „cloţopel” şi o tobă. M-or uns la suflet! Azi mai pe la amiază m-or sorcovit o trupă de 2+2, fetiţe şi băieţi, de chiar m-am mirat „că cum dracu de n-or uitat”, că aveau sorcove de alea de ne făceam noi cînd eram copii tineri şi prostateci. Or vent fix cînd ne pregăteam de concertul de anul nou de la Viena. Oi fi io rocker, da’ aşa ceva nu se scapă! An de an mă uit şi vă rog să mă credeţi că nu din snobism. E ceva frumos! Dirijorul de anul ăsta… puteau găsi ceva mai bun. Celibidache… Nenea ăla dirija cu tot corpul. Ui numa!

Am ales Boleroul şi Rapsodia. Că primul îmi place, iar a doua, zic io, îi o lecţie de dirijat. Nu mai zic că-i rapsodia ROMÂNĂ.

LA MULŢI ANI!

Shinnen omedeto gozaimasu!

Banzai!

 


