„România este întruchiparea dezinteresului total ca sumă cinică a intereselor individuale, egoiste, dominante oricăror reguli şi norme de convieţuire. Pe cît de precipitată şi isterică era societatea românească la începutul anilor ’90, pe atît de resemnată şi este aceasta de astăzi. Şi în goana fără direcţie de atunci, şi în încremenirea de acum libertatea s-a constituit a fi una dintre surse, uneori a fost teoretizată ca argument al cazuisticii româneşti. În fond, este libertatea de a ne distruge ţara şi de a comenta cu mijloace moderne demersul. Adică definitiva dovadă că nu avem vocaţia libertăţii… Fugind de percepţia dramei şi, totodată, de presiunea psihologică a responsabilităţii, vom dispărea rîzînd tocmai de realităţile noastre, create şi întreţinute de unii şi neluate în seamă de ceilalţi. În România, interesul public nu există.”                                             Marius Marian Şolea   29 martie 2010.

Este un citat din „cărticica” de la albumul AUTISTUL al lui Florin Chilian, pe care am reuşit să pun mîna abia ieri, la luni bune de la lansare. Pentru asta-i „mulţam fain” lui rabbi Mordechai ,că el „mi-a vîndut pontul”. Mi-am permis „decît” să schimb î-urile din a cu î-uri din i, că io aşa am învăţat să scriu, şi să apăs pe nişte pasaje.

E cea mai bună descriere a gloatei, pompos numită popor, care populează spaţiul geografic numit România, astăzi! Nu mai zic nimic în plus, că mi-e teamă că iară voi jigni (fără intenţie) fix pe cine nu trebuie.

Banzai!

Pe „autist” o să-l ascult în seara de ajun în locul colindelor lui Hruşcă.

