Mi-am ieşit din fire şi m-am „răzbunat” fix pe cine nu trebuie. Se pare că asta mă caracterizează, nefiind pentru prima dată cînd mi se întîmplă. N-am scuze…

Am sărit ca ars la o formulare  gen „la noi …” venită din partea unei românce. Ce-i drept, plecată de aici de mulţi ani…

Am fost total dezamăgit de cineva pentru care aveam (şi încă am) mare respect, care promova, pînă mai ieri-alaltăieri, „secta vot canci” (adică după ce dracu să mă duc la vot) şi care, brusc, ne cerea părerea în vederea unui viitor vot care să excludă udemereii, maram pe motiv de patriotism. Am fost invitat să-l ignor (adică să nu-i mai comentez părerile) nefiindui pe plac nişte întrebări (sau insistenţa mea în a i le pune). Aşa oi face… Auzi Mordechaiule??? Ai opţiunea să mă banezi! Nu mă poţi împiedica să te citesc… Patriotism… Că unii „mi se pişa pe steag”, români fiind, fix în Alba Iulia, unde peste cîteva zile va fi paradă mare de ziua Marii Uniri,îl lasă rece, da-l interesează „soarta” ţării, „gîdilat” fiind la coaie de LEN (vorba lui nenea Iordăchel). Pînă acuma…CANCI !

Cumnată-mea-i cetăţean NUMAI german (a renunţat la cetăţenia română) de vreo 13 ani! E sora nevestei (a mai mică). Cînd s-a măritat ştia germană cam cît o uitat străbunică-mea. Acuma vorbeşte greu româneşte! Pentru ea „la noi” însemna pînă anul trecut Elm (lîngă Saarbrucken), acum înseamnă Recke, undeva în nordul Germaniei, la nord de Bonn. Sibiu, pentru ea, înseamnă… habar n-am ce!

S-au adunat mai multe, da’ asta nu-i o scuză! Io am mai zis că nu mi-e ruşine să întreb dacă nu ştiu ceva. Tot aşa, nu-mi e ruşine să-mi cer scuze cînd greşesc!

Am greşit! Te rog frumos să mă ierţi Melanie !!!

Banzai!

Ultimului tău mesaj o „să-i dau drumul” numai dacă vrei. Ştiu că îmi era adresat numai mie. Postul ăsta l-am început azi dimineaţă pe la 7 şi ceva… L-am gătat acuma. (cu corecturi şi alte alea).

 

