Cam aşa arată neretuşată. Este deputatul de Sibiu, Raluca Turcan. Tatarcan e numele de „fată”. De ce de Sibiu? Nu mă întrebaţi pe mine, că să mor dacă ştiu. A fost aleasă uninominal, în colegiul 2 Sibiu, cu aproape 12.000 de voturi, cu toate că-i născută la Botoşani, e măritată cu un Bucureştean, singura legătură cu oraşul meu fiind colaborarea cu o instituţie de învăţămînt superior. A mai reprezentat Sibiul şi în legislatura trecută, dar atunci era vorba de vot pe liste. Uninominalul ar trebui să fie altceva. Da’ deh, se ştie chestia cu gustul şi defecaţia.

 Ăsta-i CV-ul postat pe site-ul camerei. Despre „competenţele” femeii am mai zis.

Demult am vrut să deschid „hîrdaul” , da’ am tot lălăit-o. Postul ăsta, al Bibliotecarului, a reprezentat declicul. Nu are rost să uzez de copy-paste, că-l puteţi citi acolo. Nici comentarii nu mai fac, că abia am gătat de curăţat monitorul, pe care, tot io, l-am umplut de flegme. Pentru conformitate pun şi io link-ul spre original, cu toate că respectiva nu merită să-i faceţi trafic.

Banzai!

Va urma. Cu restul portocaliilor Sibieni.

