Se pare că am avut dreptate cînd le-am zis „derutaţi” celor din turma condusă de borferta anastase. Că portocaliilor purtători de insigne, aleşi „uminominal” (cum pronunţă prezie(me)ntul) să-i reprezinte pe poporeni, numai deputaţi nu le poţi zice. Aştia habar n-au ce caută acolo, dacă nu ştiu nici cum şi nici ce să voteze. Am auzit ştirea că va scădea TVA-ul la alimentele de bază şi că pensiile sub 2000 de lei nu vor mai fi impozitate. Eram în maşină şi am auzit minunea la radio. Am zis că n-aud bine! Aia de la radio dădeau inainte că cele doua legi au fost aprobate de camera deputaţilor, for decizional în cazul ambelor hotărîri.

Viu acasă, dau drumul la teveu şi văd pe burtieră că-i o eroare, că deputaţii pedelei au votat în necunoştinţă de cauză şi că au aflat numai azi, din presă, ce-au votat ieri. Culmea culmii culmilor e că şi ministrul de finanţe, cît şi cel al muncii, au votat, în calitatea lor de deputaţi, PENTRU! Acuma, nu şi nu, că au fost induşi în eroare de liderul lor toader, care (de bou ce îi) îşi mai şi asumă prostia lor!

Ca să nu ziceţi că io dezinformez iaca, dovada aici şi aici.

Păi cum mama dracului să mai ai pretenţia să te mai bage în seamă granzii Europei, cînd în  forul suprem al oricărei democraţii, adică parlamentul ţării, tu faci ce faci?!?!?! Parcă furăciunea anastasei n-ar fi fost de ajuns! Ţară de căcat! Mă doare sufletul cînd zic asta, că-s român şi-mi iubesc ţara, dar ăsta-i cruntul adevăr!

De căcatul în care ne-or bagat politicienii (TOŢI, da’ ca portocalii conduşi de dement, parcă n-o fost nime’) nu ne mai spală nici un potop mai dihai ca ăla al lui Noe!

Banzai!

