Priministrela turismului dezvoltat durabil, ţiţi Nuţica, a lansat astăzi grenada la Sanghai, cu noul brand turistic, in scopul de a spăria lumea şi a o face sa vie încoace să se adăpostească în natura virgină, unde n-o mai pus mîna picior de om de j’de ani.
Frumos! Numa’ că nişte oameni răi au bagăt deja de samă că frunza aia de lobodă din chip seamănă cam tare cu autocarul stilizat al unei firme britanice de transport. Detalii aici şi aici. Asta nu frumos!
Ţiţi Nuţica are ţinere de minte cam ca un peşte. A şi uitat că şi cu lendovcioisu’ a avut niscai probleme de plagiat, aşa că-şi poate da din nou, graţios, cu stîngul în dreptul absolvit la prestigioasa Universitate Creştină Dimitrie Cantemir din kpitală.
Foaie verde lobodă / Exploraţi grădina băăă!!!
Banzai! şi explore the Carpathian garden!
iul. 29, 2010 @ 15:50:31
Eu ziceam deunăzi că Nuţica explorează nişte terenuri virane, sau, pe româneşte, bate nişte câmpi de ţi-e mai mare dragu’ să o asculţi în loc de „Divertis”. Să vedem câţi turişti convinge să i se alăture. Ţară de bătuţi în cap caută turişti duşi cu capul (dar duşi atât de rău încât să pună botul la asemena lăbăreală de „brand”)..
ROMânia. Explore the Carpathian fields.
iul. 29, 2010 @ 17:08:30
Stăi liniştit că nu vine nici dracu’ din cauză de brand! Vin ăia de-or mai fost şi le-o plăcut,ori ăia de mai au neamuri,ori vin cu treabă. Nuţica-i de principiul ăla că hai să futem banii şi să ne băgăm în seamă ca să ne simtem noi bine. Vai ce minunată-s io! Căcat!
Banzai!
iul. 29, 2010 @ 21:49:34
Am pe undeva pe hardul vechiului laptop (nu, încă nu l-am primit pe cel nou…) o poză cu Traian şi Nutzi pe post de Adam şi Eva…. deci frunzuliţa are o semnificaţie anume….
În rest, lumea a înţeles greşit:
N-a schimbat România brandul, ci o fi schimbat Traian brandy-ul 😀
iul. 30, 2010 @ 08:20:14
O fi trecut pe ţuică de prună. Sau pe borozpalinca dacă tot o fost în secuime.
Banzai!